مقایسه کفپوش لاستیکی تایلی و رولی

مقایسه کفپوش لاستیکی رولی و تایلی

دسته بندی
کفپوش, مقالات فوم
زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
19 فروردین 1403

بین کفپوش لاستیکی تایلی و رولی کدام یک بهتر است؟

از بیمارستان ها و مدارس گرفته تا سالن های ورزشی و آشپزخانه های تجاری، کفپوش لاستیکی یک رویکرد منحصر به فرد و همه کاره برای کفپوش های تجاری ارائه می دهد. این کفپوش ها یک راه حل ایده آل برای مناطقی است که با ترافیک سنگین پا روبرو هستند و خستگی و آسیب پا را کاهش می دهد. اگر به فکر خرید کفپوش لاستیکی برای کسب و کار تجاری یا ملک مسکونی خود هستید،اما نمیدانید  بین کفپوش لاستیکی رولی و تایلی کدام یک بهتر است؟ برای کمک به آسان‌تر شدن این تصمیم، این مقاله ( مقایسه کفپوش لاستیکی رولی و تایلی) را بخوانید.

مزایای کفپوش لاستیکی تایلی

کفپوش لاستیکی تایلی به صورت کاشی به دلیل نصب آسان و سادگی شناخته شده هستند. کفپوش لاستیکی بهترین گزینه برای سالن بدنسازی و مکان های دیگراست. آنها با حاشیه های در هم قفل شده برای نصب و جایگزینی آسان ساخته شده اند یا به عنوان کاشی های برش مربعی در دسترس هستند که می توانند برای کاربرد دائمی تر چسبانده شوند.

مزایای کفپوش لاستیکی رولی

مزایای کفپوش لاستیکی رولی شامل ترکیب لاستیک بازیافتی جذاب و با دوام بالا است و هنگام نصب در اتاق‌های وزنه یا سالن‌های بدنسازی عملکرد بسیار خوبی دارند. یکی دیگر از مزایای باورنکردنی نصب کفپوش لاستیکی سالن بدنسازی، کشش برتر در شرایط مرطوب یا خشک و همچنین قابلیت کاهش نویز و جذب ضربه است. سایر مزایای کاشی های لاستیکی سالن بدنسازی عبارتند از:

  • به راحتی می توان آن را سفارشی کرد تا متناسب با شکل فضای شما باشد

کفپوش لاستیکی رولی برای کجا مناسب است؟

کفپوش لاستیکی رولی یک انتخاب عالی برای پوشش فضاهای بزرگ هستند. در پاسخ به کفپوش لاستیکی رولی برای کجا مناسب است؟ باید بگوییم کفپوش رولی برای اکثر مکان های پرتردد و فضاهای ورزشی که به یک محلول کفپوش اقتصادی با دوام با کیفیت بالا نیاز دارند، ایده آل هستند. آنها معمولاً با ضخامت کافی برای بیشتر فضاهای تمرینی ساخته می شوند و نگهداری آنها آسان است. به جای نصب کاشی های کفپوش لاستیکی به صورت جداگانه، چیدن رول های کفپوش لاستیکی زمان کمتری را صرف می کند و برای مناطق بزرگتر آسان تر است.

جدا از اینکه بهترین راه حل برای فضاهای بزرگ است، نصب رول کفپوش لاستیکی مزایای دیگری نیز دارد. آنها با ساختار لاستیکی متراکم برای سطح صاف و جذاب ساخته شده اند که کشش عالی را برای مراکز تناسب اندام، اتاق های وزنه برداری و بسیاری از امکانات تجاری دیگر فراهم می کند. سایر مزایای کفپوش لاستیکی عبارتند از:

تعمیر و نگهداری آسان

صرفه جویی در هزینه

نسبت به کاشی به برش کمتری نیاز دارد

معایب کفپوش لاستیکی رولی

هنگام مقایسه کاشی های لاستیکی و رول های کفپوش لاستیکی، برخی از معایب کفپوش لاستیکی رولی وجود دارد که باید قبل از خرید  کفپوش لاستیکی برای فضای خود، به آنها توجه کنید. در اینجا برخی از معایب رول کفپوش لاستیکی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

آنها سنگین هستند و ممکن است برای نصب نیاز به کمک بیشتری داشته باشند

بسته به اندازه فضای شما، نصب نسبت به کفپوش های بصورت کاشی زمان‌برتر است

تعویض یا تغییر مشکل است

کفپوش لاستیکی تایلی ارزان 

به طور خلاصه، متوجه شدیم که اگر قصد دارید فضای کوچک خود را بازسازی کنید، کفپوش لاستیکی تایلی ارزان انتخابی مناسب شما می باشد. از طرف دیگر، اگر به دنبال راه‌ حلی دائمی برای پوشش مناطق بزرگ مانند کل باشگاه‌ها و مراکز تناسب اندام هستید، توصیه می‌کنیم رول‌های کفپوش لاستیکی را انتخاب کنید.در محصولات دنافوم، ما طیف گسترده ای از محصولات کفپوش، از جمله کفپوش لاستیکی ،تاتامی و…در کیفیت درجه یک با قیمتی مقرون به صرفه داریم. در صورت هرگونه سوال در مورد مقایسه کفپوش لاستیکی رولی و تایلی با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط
ثبت نظر جدید