قطعه سازی

قطعه سازی با فوم

زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
1 آبان 1401

قطعه سازی با فوم

قطعه سازی با فوم در واحد طراحی دنافوم به ساخت محصولات سفارشی به وسیله ی فوم EVA در زمینه صنایع گوناگون اعم از خودرو، چاپ و تبلیغات، بسته بندی و… اطلاق می شود. با گسترش تکنولوژی محققان و توسعه دهندگان صنایع با چالش هایی اعم از سالم ماندن محصولات، عدم کارکرد صحیح قطعات صنعتی و… مواجه شدند. این معضلات ناشی از منعطف نبودن محصولات نهایی بود. شایان ذکر است رایج ترین نوع قطعه سازی در واحد فوق مرتبط با خودروسازی است که به علت ویژگی های نرمی و مقاومت فوم در مقابل فرسایش و سایش قطعات مکمل آن از قبیل واشر دور چراغ با استفاده از این ماده لطیف ساخته می شود که موجب اتصال چراغ اتومبیل به بدنه آن می شود.

ویژگی قطعات فومی EVA:

  • نرم و انعطاف پذیر
  • بادوام
  •  ECO
  • سبک وزن
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر آب

انواع قطعه سازی با فوم EVA

قطعه سازی به منظور بسته بندی

قطعه سازی در واحد دنافوم برای انواع صنایع و به منظور مختلف انجام می گیرد. از موارد استفاده از فوم در ساخت قاب های نگهداری هنگام بسته بندی محصولات است که با ساخت این قطعات فومی حمل و نقل بدون آسیب و مطمئن است. بهتر است بدانید ویژگی های ممتاز فوم موجب رضایت بیشتر صاحبان کسب و کار در راستای معرفی خدمات و به وسیله ی ساخت هدایای تبلیغاتی ویژه شده است. تعدادی از قطعه سازی به منظور بسته بندی را در بخش زیر مشاهده می کنید. شما برای هر محصولی سفارش قطعه سازی بسته بندی را انجام دهید.

فوم بسته بندی ابزار
فوم بسته بندی لوازم آرایشی و ادکلن و…
فوم بسته بندی پزشکی

قطعات فومی ضربه گیر

فوم های ضربه گیر از قطعات تولیدی شرکت دنافوم است که هم به صورت چسب دار و هم به صورت معمولی تولید می شود. این قطعات به صورت سفارشی تولید می شوند. نمونه های چسب دار را میتوان در ضربه گیرهای در و مبل و یا به صورت نواری در تولید درزگیرها مشاهده کرد.

قطعات فومی سفارشی

قطعات فومی را می توان به صورت سفارشی در صنایع مختلف مثل خودروسازی برای واشر دور چراغ اتومبیل و بسیاری کاربردهای دیگر تولید کرد. واحد طراحی دنافوم با توجه به نیاز مشتری شروع به قالب سازی، برش و تولید این قطعات می کند. برای سفارش قطعات مورد نظر خود در تمام زمینه ها با واحد مربوط در بخش فروش تماس بگیرید.

ثبت نظر جدید