آموزش ساخت آباژور گل فومی

در این ویدیو یاد می گیریم که در کنار ساخت گل رز زیبا چگونه با استفاده از فوم گلسازی یک آباژور فومی درست کنیم. نحوه ی سیم بندی و وصل کردن آن را نیز مشاهده می کنید. استفاده از نورهای ملایم و زیبا باعث به وجود آمدن یک محیط آرام بخش می شود.

آباژور گل رز فومی

انواع گل ها را می توان با روشی که در فیلم توضیح داده می شود ساخت. اما همانطور که در بین گل های طبیعی گل رز زیبایی و جلوه ی خاصی نسبت به بقیه گل ها دارد آباژور گل رز فومی نیز می تواند زیبایی خاص تری به محیط و سالنی که در آن قرار دارد می بخشد. با این حال برای ساخت گل های دیگر می توانید پترن مورد نظر خود را روی کاغذ بکشید یا آن را از اینترنت دانلود نمایید و آباژور خود را بسازید. خوشبختانه فوم گلسازی با ویژگی های خاص خود از جمله حالت پذیری فوق العاده آن با شما در ساخت انواع گل های زیبا کمک می کند.

فوم گلسازی

فوم گلسازی ورق های فومی به ابعاد 60*70 در رنگبندی بسیار جذاب و متنوع هستند که در ساخت انواع گل های ریز تا بسیار بزرگ و درست کردن کاردستی ها کاربرد دارند. این فوم ها در کیفیت بالا از EVA تولید می شوند که خاصیت انعطاف پذیری و حالت پذیری آن بسیار مناسب این کار بوده و به راحتی می توانید هر نوع گلبرگ را برای گل های خود ایجاد کنید. در کنار تنوع رنگی بالای فوم گلسازی شما می توانید این فوم ها را رنگ آمیزی کنید. گل های ساخته شده با فوم EVA کاملا طبیعی جلوه می کنند و امروزه در بسیاری از زمینه ها و تزئینات از جمله دکوراسیون اتاق ها و میزهای پذیرایی، به عنوان اکسسوری کنار سالنی، تزئینات ورودی فروشگاه ها و تالارهای پذیرائی و… کاربرد دارند.