کفپوش لاستیکی خانگی

کفپوش لاستیکی خانگی

دسته بندی
کفپوش, مقالات فوم
زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
23 آذر 1401

کفپوش لاستیکی خانگی

کفپوش لاستیکی علاوه بر سالن باشگاه یا فضاهای صنعتی قابلیت استفاده در منازل را نیز دارد چرا که خواص ضد آب و دوام کفپوش لاستیکی آن را برای فضاهایی مانند حمام و اتاق کودکان و حتی مناطقی مانند آشپزخانه و اتاق نشیمن ایده آل کرده است. کفپوش لاستیکی خانگی ظاهری مدرن و شیک دارد. محکم است دارای کیفیت بالا و خاصیت ضد لغزش است.

کفپوش لاستیکی آشپزخانه

کفپوش لاستیکی آشپزخانه در طرح و نگار از سطح تجاری تا خانگی تولید می شود. در صورتیکه لکه هایی به دلیل آشپزی و هر چیز دیگری به وجود بیاید این کفپوش به راحتی قابلیت شست و شو  را دارد و حتی با یک دستمال مرطوب می توانید به راحتی آن را تمیز کنید.

کفپوش لاستیکی حمام

کفپوش لاستیکی حمام

عدم استفاده از کفپوش احتمال سرخوردگی را به دلیل خیس بودن کف زمین حمام زیاد می کند. کفپوش لاستیکی ضد آب حمام با بافت هایی که دارد مثل یک کف ضد لغزش عمل می کند. تمیز کردن آن نیز راحت است.

کفپوش لاستیکی کودک

برای اتاق کودکان استفاده از کفپوش فومی در اولویت است اما چناچه به هر دلیلی از جمله فعالیت خاص کودک مثل انجام ورزش یا استفاده از وسایلی مانند تردمیل در اتاق بخواهید از یک کفپوش با دوام تر استفاده کنید کف لاستیکی می تواند یک گزینه ی بسیار خوبی برای رفع نیازتان باشد. می توانید از رنگ های روشن برای اتاق کودک استفاده کنید. استفاده از کفپوش لاستیکی در حیاط و محیط بیرون از منزل به منظور محافظت کودکان و ضربه گیری گزینه ی بسیار خوبی است.

کفپوش لاستیکی کودک
کفپوش لاستیکی پارکینگ

کفپوش لاستیکی پارکینگ

کفپوش لاستیکی پارکینگ در برابر مایعات خودرو که امکان نشت و ریختن روی کف زمین را دارد مقاوم است. به خصوص اگر از پارکینگ به عنوان کارگاه استفاده می کنید این کفپوش برای شما ایده آل است.

شما می توانید کفپوش مورد نظر خود را با تماس با شماره های پشتیبانی ما و مراجعه به صفحه کفپوش لاستیکی انتخاب و سفارش دهید.

ثبت نظر جدید