چه نوع کفپوشی برای سالن بدنسازی مناسب است؟

چه نوع کفپوشی برای سالن بدنسازی مناسب است؟

دسته بندی
کفپوش, مقالات فوم
زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
11 تیر 1401

چه نوع کفپوشی برای سالن بدنسازی مناسب است؟

یکی از قسمت هایی که نباید در سالن ورزشی دست کم گرفته شود کف سالن است که اهمیت فوق العاده بالایی دارد. به خصوص در سالنی مثل سالن بدنسازی که باید از آسیب دیدن ورزشکاران حین ورزش جلوگیری و همینطور از تجهیزات باشگاه محافظت کرد. باید بدانیم چه کفپوشی برای کدام بخش باشگاه مناسب است. کفپوش لاستیکی محبوب ترین گزینه برای سالن های ورزشی تجاری و مسکونی است. و دلیل آن هم تطبیق پذیری و قابلیت های خوب مثل مقاومت در برابر آسیب است. برای انتخاب کفپوش مناسب برای ورزش این مقاله را بخوانید.

جنس: کفپوش لاستیکی بهترین گزینه برای سالن های بدنسازی است. بادوام است و نیاز به مواظبت خیلی زیاد ندارد. کفپوش لاستیکی رطوبت را به خود جذب می کند و به راحتی تمیز می شود.

ضخامت: ورزش بدنسازی ورزشی است که حرکات زیاد و ضربه های سنگین در آن انجام می شود. کفپوش باید حداقل 8 میلی متر ضخامت داشته باشد. و مطمینا برای ورزش های سنگین تر بهتر است از ضخامت های بالاتر استفاده کرد.

نصب: نصب کفپوش لاستیکی خیلی راحت است و شما می توانید بدون نیاز به نصاب خودتان نصب آن را انجام دهید.

انواع کفپوش لاستیکی:

کفپوش لاستیکی رولی

کفپوش لاستیکی رولی یک کفپوش بدون درز و صاف است که یک گزینه عالی برای سالن های بزرگ است. برای نصب این کفپوش رول لاستیکی را به راحتی باز می کنید و برای اینکه از جابجایی آن جلوگیری کنید از چسب دو طرفه یا چسب های دیگر در ابتدا و انتهای کفپوش استفاده می کنید.

مزیت های کفپوش لاستیکی رولی:
  • دوام و عمر بالا
  • نگهداری راحت
  • بدون درز برای جلوگیری از ورود خاک و رطوبت

کاشی کف لاستیکی

کفپوش لاستیکی به راحتی کنار هم قرار می گیرند و نصب آسانی دارند. می توانید طرح کف سالن را به صورت سفارشی سازی شده با رنگ های دلخواه طراحی کنید.

مزیت های کاشی کف لاستیکی
  • قابلیت حمل
  • بدون درز
  • نصب راحت

تشک لاستیکی

استفاده از تشک لاستیکی ورزشی برای سالن های بدنسازی با مساحت کم هم بسیار مناسب هستند. این تشک ها این امکان را می دهند بتوانید وزنه های سنگین را بدون نگرانی رها کنید. یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد تشک های بدنسازی این است که می توانید آنها را در اطراف محل تمرین خود حرکت دهید تا در صورت نیاز فضای تمرینی خود را تنظیم کنید.

مزایای تشک لاستیکی

نصب آسان

قابل حمل

ویژگی های کفپوش لاستیکی سالن بدنسازی

سازگاری با محیط زیست: کفپوش لاستیکی از موادی تولید می شود که کاملا با محیط زیست سازگار است.

تحمل: لاستیک محصولی بسیار مقاوم است. تولید کفپوش لاستیکی تمیز با فشار سرد با چسب پلی یورتان آن را بسیار فشرده و مقاوم می کند و همچنین یک روکش صاف ایجاد می کند. مقاومت این کفپوش آن را به یک ماده بسیار بادوام تبدیل می کند.

راحتی: این کفپوش از آنجایی که محصولی بر پایه لاستیک است، بسیار الاستیک بوده و تراکم منحصر به فردی دارد. عایق صوتی و خاصیت جذب ضربه آن را برای ورزش بدنسازی به یک کفپوش عالی تبدیل کرده است.

امنیت: در هر سالن ورزشی و سالن بدنسازی، ایمنی یکی از بزرگترین نگرانی های مالکان است. کفپوش لاستیکی با توجه به ویژگی های خود، ضد لغزش، مقاوم در برابر ضربه و دارای ظرفیت بالایی در جذب ضربه است.

اقتصادی: این کفپوش هم ماندگاری طولانی دارد که برای چندین سال نیاز به تعویض ندارد و هم اینکه نصب راحت نیز هزینه های نصب را از بین برده است و یک محصول به صرفه محسوب می شود.

ثبت نظر جدید