مزایای استفاده از کفپوش کودک

مزایای استفاده از کفپوش اتاق کودک

دسته بندی
کفپوش, مقالات فوم
زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
19 فروردین 1402

مزایای استفاده از کفپوش اتاق کودک

کفپوش تاتامی از جنس eva یک گزینه کاربردی و سرگرم کننده برای مهدکودک ها و اتاق کودکان به حساب می آید. هر قطعه از این کفپوش ها می تواند در دو حالت تک رنگ یا دو رنگ موجود باشد. قطعه های دو رنگ به این صورت است که با برگرداندن آن قطعه می توان رنگ بندی را تغییر داد. ضخامت رایج برای کفپوش کودک 20 میل و 25 میل است که این ضخامت کاربرد امنیتی را به طور کامل برای اتاق کودک فراهم می کند و نیازی به استفاده از ضخامت های بالاتر نیست.

مزایای کفپوش کودک

مزایای کفپوش کودک که با عنوان کفپوش مهدکودک و اتاق کودک استفاده می شود عبارتند از:

ایمنی بالا

بچه ها به خصوص در زمان بازی، تمایل زیادی به غلت خوردن و گردش دارند. به همین دلیل است که کاشی‌های EVA می‌توانند یک مکمل عالی برای هر اتاق بازی باشند. اگر بچه ها زمین بخورند، ضربه را مهار می کند، که می تواند به جلوگیری از آسیب کمک کند. به علاوه، آنها غیر لغزنده هستند، به این معنی که در وهله اول از وقوع حوادث جلوگیری می کنند. ناگفته نماند که این کاشی‌ها به بسایر نرم هستند و لذت بازی کودکان را بیشتر می کنند.

ایستادن یا زانو زدن روی چوب سخت یا کفپوش کاشی سنتی می تواند برای بدن کودک سخت باشد. کفپوش های EVA نرم و مهربان برای پا و زانو هستند و باعث نمی شوند کودکان در حال بازی دچار زخم های اصطکاکی شوند و به همین خاطر مدت رمان بازی کودک می تواند بیشتر و با کیفیت تر باشد. این کاشی ها کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که محدودیت های کمتری برای سرگرمی وجود دارد.

تمیز شدن راحت

بچه‌ها از بسیاری جهات شگفت‌انگیز هستند، از جمله شگفت‌انگیز بودن در ایجاد آشفتگی. فرش ها و قالیچه ها نمی توانند در مقابل یک کودک نوپا معمولی مقاومت کنند. رنگ، آبمیوه و هر چیز دیگری که می‌تواند باعث ایجاد لکه شود بلافاصله ریخته می‌شود، که تغییر رنگ‌های زشتی به جا می‌گذارد و پاک کردن آن‌ها اگر غیرممکن نباشد، واقعاً سخت است. از طرف دیگر کاشی های EVA به راحتی تمیز می شوند، زیرا مایع را جذب نمی کنند. شما فقط باید گهگاهی آنها را پاک کنید، و این کار را به راحتی می توانید انجام دهید.

رنگبندی زیبا، متنوع و زنده

قطعه های تاتامی فومی در رنگبندی بسیار زیبا و متنوعی ارائه می شوند. معمولا از رنگ های شاد و زنده که با روحیه کودکان باشد استفاده می شود. بیشترین رنگ مورد استفاده برای این منظور رنگ های آبی و قرمز هستند که مکمل خوبی برای یکدیگر بوده و مطمینا بچه ها آن را دوست خواهند داشت. طرح هایی که با این رنگ ها درست می کنید می توانید به راحتی تغییر دهید.

نصب راحت

نصب و قرار دادن آنها بسیار راحت است و نیازی به مهارت خاصی برای نصب ندارند. شما به سادگی می توانید آنها را در جای خود قرار دهید! این ویژگی بسیار عالی است زیرا به اجازه می دهد تا در صورت نیاز به طور موقت قطعات را جابجا یا حذف کنید.

دوام بالا

بچه‌ها تقریباً در همه چیز سختگیر هستند، بنابراین یافتن راه‌حل‌های کف‌پوشی که در طول فعالیت‌ها و زمان بازی ساییده یا خراب  نشوند، می‌تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه کفپوش اتاق EVA در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم هستند. آنها حتی در برابر حرکات تکراری ایستادگی می کنند، بنابراین اگر بچه ها در حال تمرین هنرهای رزمی یا یک روال رقص باشند، فرسوده نخواهند شد.

محافظت از کفپوش

انواع خاصی از کف ها، مانند کفپوش های چوبی، می توانند ارزش زیادی به خانه شما بیافزایند. با این حال، زمانی که بچه‌های فعال بالای سرشان بازی می‌کنند، می‌توانند آسیب‌پذیر باشند. کفپوش کودک یک راه حل عالی هستند. آنها می توانند کف شما را بدون ایجاد آسیب بپوشانند، بنابراین شما می توانید چوب سخت خود را به شکل بکر نگه دارید.

کاهش صدا با کفپوش کودکانه

کودکان می توانند صدای بسیار بلندی داشته باشند، اما کفپوش کودکانه EVA می توانند به کاهش صدا کمک کنند. این کاشی ها خاصیت عایق دارند، به این معنی که به از بین رفتن هر صدایی کمک می کنند. بنابراین حتی اگر اتاق بازی شما در سطح بالایی باشد، کمتر احتمال دارد صدای تند پاهای ریز را که در زیر آن ها می دوند بشنوید.

عمل به عنوان عایق عالی

کاشی‌های EVA همچنین می‌توانند به عایق کاری بیش از سر و صدا کمک کنند. برای سرما هم عالی هستند بنابراین اگر خانه شما در زمستان سرد می شود، به گرم نگه داشتن پاهای کوچک فرزندانتان کمک می کنند. بدون نیاز به گرما با نصب کاشی های EVA!

ثبت نظر جدید