فروشگاه اینترنتی لوازم گلسازی با فوم

فوم گلسازی از کجا بخرم؟

دسته بندی
اخبار صنعت فوم
زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
2 دی 1402

وسایل مورد نیاز گلسازی از کجا بخریم؟

در این مطلب میخواهیم در مورد اینکه چطور و چرا باید از فروشگاه های اینترنتی فوم گلسازی و وسایل مورد نیاز برای ساخت انواع گل خرید کنیم. بهتر است در ابتدا بدانیم که گلسازی با فوم به چه روشی انجام می پذیرد و محدودیت های خرید حضوری محصولات مرتبط با این صنف را بشناسیم . آیا تا به حال مراحل ساخت گل های مصنوعی را دیده اید و یا در مورد آن اطلاعاتی دارید؟ فوم گلسازی ماده اصلی و اساسی برای گلسازی با فوم است. فوم گلسازی در انواع مختلف از نظر ضخامت، رنگ و جنس تولید می شود. ضخامت فوم گلسازی معمولاً از 8/0 میل تا 2 میل متغیر است. رنگ فوم گلسازی نیز در طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی و غیر طبیعی موجود است. جنس فوم گلسازی نیز می تواند از فوم نرم، فوم سخت یا فوم اکلیلی باشد.

گلسازی با فوم

فروشگاه اینترنتی لوازم گلسازی با فوم

گلسازی با فوم یک هنر زیبا و آرامش بخش است که می تواند به شما کمک کند تا گل های مصنوعی زیبا و طبیعی بسازید که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. گلسازی با فوم ساده برای افراد مبتدی بسیار راحت تر از سایر روش هاست و پیچیدگی خاصی ندارد که شما میتوانید با مراجعه به بخش ویدیوها و با دانلود آموزش گلسازی با فوم انواع روش های ساخت گل با فوم را یاد بگیرید برای شروع گلسازی با فوم، به چند وسیله ساده نیاز دارید که در دسترس همه قرار دارد و ابزار ساخت آن به راحتی در دسترس است. این هنر به دلیل تنوع و زیبایی گل‌های فومی، به یکی از گزینه‌های محبوب برای تزئین منازل، ادارات، فروشگاه‌ها و سایر مکان‌ها تبدیل شده است .امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، خرید و فروش کالاهای مختلف به صورت اینترنتی رونق زیادی پیدا کرده است این امر شامل لوازم گلسازی نیز می شود. فروشگاه های اینترنتی لوازم گلسازی با فوم، امکان خرید انواع لوازم مورد نیاز برای گلسازی با فوم را به صورت آنلاین فراهم می کنند. برای گلسازی با فوم، به لوازم و تجهیزات مختلفی نیاز است. این لوازم را می‌توان از فروشگاه‌های لوازم هنری و یا فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کرد، فروشگاه‌های اینترنتی لوازم گلسازی با فوم مزایای زیادی نسبت به فروشگاه‌های سنتی دارند.

 از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بیشتر محصولات

فروشگاه‌های اینترنتی به دلیل فضای بیشتر، می‌توانند تنوع بیشتری از محصولات را ارائه دهند. این موضوع برای افرادی که به دنبال لوازم خاص و کمیاب هستند، بسیار مفید است.

  • قیمت مناسب‌تر

فروشگاه‌های اینترنتی اغلب  به علت خرید مستقیم و بدون واسطه  محصولات خود را با قیمتی مناسب‌تر از فروشگاه‌های سنتی ارائه می‌دهند. این موضوع به دلیل حذف هزینه‌های جانبی مانند اجاره، دستمزد و … است همچنین درزمان خرید از فروشگاه اینترنتی شما میتوانید قیمت محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید و خریدی مقرون به صرفه داشته باشید..

  • امکان خرید آسان و سریع

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بسیار آسان و سریع است. شما می‌توانید در هر زمان از شبانه‌روز و در هر مکانی که هستید، بدون هدر دادن زمان و به دور از شلوغی و ترافیک خرید خود را به راحتی انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی لوازم گلسازی با فوم

هنگام خرید لوازم گلسازی با فوم، توجه به نکات زیر ضروری است:

  • کیفیت فوم

فوم گلسازی با کیفیت از مواد مختلفی ساخته می‌شود که کاملا بهداشتی وبدون هیچ گونه مواد سمی میباشد.  فوم با کیفیت بالا، قابلیت شستشو بدون از دست دادن حالت و انعطاف پذیری را دارد و دارای رنگ‌های ثابت و ثبات شکلی مناسبی هست که در ساخت کاردستی و وسیله بازی برای کودکان استفاده میشود بهتر است بدانید یکی دیگر از ویژگی های فوم با کیفیت سبک وزن بودن ان است که باعث حمل اسان میشود.

  • ضخامت فوم

ضخامت فوم بر روی شکل‌پذیری آن تأثیر می‌گذارد. برای گل های ریز بهتر است از نازک ترین ورقه فوم استفاده شود. بنابراین، نیازی به گفتن نیست، اگر قصد دارید گل هایی با گلبرگ های بزرگ بسازید، باید از ضخیم ترین ورقه استفاده کنید. در واقع، اگر می‌خواهید گل‌های واقعاً بزرگ بسازید، ممکن است لازم باشد گلبرگ‌ها را با یک سیم گل تقویت کنید تا انعطاف‌پذیری بیشتری در شکل‌دهی آنها به شکل‌های دلخواه داشته باشید.

  • رنگ فوم

فوم گلسازی در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها موجود است. انتخاب رنگ فوم به سلیقه شما بستگی دارد. فوم گلسازی انعطاف پذیر و کمی متخلخل است. این ماده قابل شستشو است و بسیار ماندگارتر از کاغذ است. می توان آن را با جوهرهای پیگمنت، رنگ ها و پاستل های خشک رنگ آمیزی کرد و امکان سایه زدن را فراهم می کند

  • قیمت لوازم گلسازی

قیمت لوازم گلسازی با فوم، بسته به کیفیت، برند و نوع محصول متفاوت است. شما میتوانید از وسایل کیفیت ایرانی و یا چینی در بازار مدل های مختلفی را پیدا کنید. کیفیت برند های چینی گاها  نسبت به مدل لوازم گلسازی برتری داشته و البته قیمت های بیشتری هم دارند. بعضی از اجناس مرتبط با گلسازی فقط نمونه خارجی دارند . بهتر است برای اطلاع از قیمت های این لوازم در ابتدا به سایت های آنلاین مراجعه شود.

گل های فومی مناسب برای ساخت هدیه

اهدای گل روشی دوست داشتنی برای تبریک تولد به یک دوست یا یکی از اعضای خانواده هست و چه بهتر و جذاب تر که این گل ها با فوم گلسازی و هنر دست خودتان باشد هر دختر یا پسری خوشحال می شود که در روز خاص خود یک دسته گل یا تابلو فومی هدیه گیرد. فوم گلسازی و فوم کاردستی میتواند با ساخت درخت کریسمس و دیگر وسایل تزئیناتی در تعطیلات به زیبایی خانه شما کمک کند. دنافوم در انواع محصولات  فومی و فوم گلسازی پیشرو است میتوانید با استفاده از فوم گلسازی و مشاهده ویدیو اموزش گلسازی برای عزیزان خود هدیه ای با ماندگاری طولانی تهیه کنید. از مجموعه ی ما خرید کنید تا با بهترین فوم گلسازی هدیه ای مناسب را برای هر مناسبتی بسازید و چیزی فراموش نشدنی به عزیزانتان هدیه دهید.

خرس گل فومی

ابزارمورد نیاز گلسازی با فوم:

فوم مناسب برای گلسازی

فوم گلسازی ماده اصلی مورد نیاز برای ساخت گل های فومی است. فوم گلسازی در انواع مختلف ضخامت و رنگ موجود است. برای شروع، بهتر است از فوم گلسازی با ضخامت 8/0 میل و رنگ سفید استفاده کنید.

قیچی مناسب ساخت گل

قیچی یکی دیگر از وسیله های کاربردی در گلسازی است که برای برش فوم گلسازی مورد نیاز است. قیچی باید تیز و محکم باشد تا بتواند فوم را به راحتی برش دهد. قیچی مناسب برای گلسازی باید سبک و خوش دست باشد زیرا ساعات طولانی مورد استفاده قرار میگیرد به همین دلیل نباید باعث اسیب به مچ دست و خستگی شود.

اتوی گلسازی

اتو برای حالت دادن به گلبرگ های فومی استفاده می شود. با استفاده از اتو می توانید گلبرگ های فومی را به شکل دلخواه خود درآورید. اتو گلسازی از جنس فلز های مختلفی درست شده است به طور مثال از فلز برنج است.  بعضی از اتو های گلسازی قابلیت تغییر سری دارد که شکل های مختلفی را به فوم گلسازی میدهد. مثلا برای ساخت برگ از سری پهن و خمیده استفاده می شود.

رنگ روغن یا مداد شمعی

مداد شمعی و رنگ روغنی، در دو نوع روغنی و پودری یکی از پرکاربردترین برای رنگ آمیزی گل های فومی می باشد.برای ایجاد کردن سایه روشن حتما از مداد شمعی و رنگ روغن با کیفیت مرغوب استفاده کنید . با استفاده از رنگ روغن یا مداد شمعی می توانید به گل های فومی خود جلوه ای طبیعی ببخشید.

سیم مفتول

سیم مفتول برای ساخت ساقه های گل های فومی استفاده می شود. سیم مفتول باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند وزن گل های فومی را تحمل کند. از سیم مفتول برای ساخت گل های مصنوعی و فومی در ساقه گل استفاده میشود سیم مفتول با ویژگی شکل پذیری بالا و منعطف بودن یک گزینه مناسب برای ساقه گل میباشد که رویه موجود در سیم باعث جلوگیری از اسیب و زیبایی میشود.

نوار گاترین

نوار گاترین یک مدل نوار چسب به صورت رولی است که در رنگبندی مختلف مثل سبز کم رنگ، ابی کم رنگ و قهوه ای در دو نوع ساده و براق  برای پوشش ساقه های گل های فومی در گلسازی استفاده می شود. نوار گاترین به زیبایی گل های فومی شما کمک می کند.

سایر وسایل

علاوه بر وسایل ذکر شده، ممکن است به وسایل دیگری نیز نیاز داشته باشید، مانند:

  • شابلون های گلسازی
  • چسب حرارتی
  • نخ و سوزن
  • کاردک
  • پودر طلا یا نقره

خرید وسایل گلسازی با فوم

وسایل گلسازی با فوم را می توانید از فروشگاه های خرازی، لوازم هنری و آنلاین خریداری کنید. هنگام خرید وسایل گلسازی، به کیفیت آن ها توجه داشته باشید. وسایل با کیفیت به شما کمک می کنند تا گل های فومی زیباتری بسازید.