ورق فوم فشرده از کجا بخرم؟

فوم فشرده سخت از کجا بخرم؟

دسته بندی
مقالات فوم, ورق فوم
زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
15 تیر 1402

فوم فشرده سخت از کجا بخرم؟

فوم فشرده سخت هم وزن بیشتری دارند و هم با دوام تر هستند. معمولا از فوم فشرده سخت در صنایع ساختمان سازی و تولید کیف و کفش و.. استفاده می شود. اگر برای کسب و کار خود نیاز به این فوم ها دارید و این سوال در ذهن شماست که ورق فوم فشرده سخت از کجا بخرم این مطلب را دنبال کنید.

منظور از چگالی فوم چیست؟

چگالی اندازه گیری جرم در واحد حجم است. چگالی که بر حسب پوند بر فوت مکعب (pcf) یا کیلوگرم بر متر مکعب (kg/m3) اندازه‌گیری و بیان می‌شود یکی از مهمترین ویژگی‌های فوم است. چگالی تابعی از شیمی است که برای تولید فوم و مواد افزودنی موجود در شیمی فوم استفاده می شود. چگالی فوم بر دوام و پشتیبانی فوم تأثیر می گذارد. به طور معمول، هرچه چگالی پلیمر بیشتر باشد، فوم بهتر خواص اولیه خود را حفظ می کند و پشتیبانی و راحتی را که در ابتدا برای تولید آن طراحی شده بود، فراهم می کند. سفتی مستقل از چگالی فوم است، اگرچه اغلب تصور می شود که فوم های با چگالی بالاتر محکم تر هستند. بسته به مشخصات IFD می توان فوم هایی با چگالی بالا داشت که فوم های نرم یا کم چگالی محکم هستند.

کاربرد فوم فشرده سخت

  • ساختمان سازی
  • تولید کیف و کفش
  • کاسپلی و…

فوم فشرده ضخیم

فوم فشرده ضخیم برای کاربردهای خاصی تا 40 میل نیز قابل تولید می باشد. این فوم ها هم به صورت ورق فوم و هم به صورت فوم فشرده متری تهیه کنید.

قیمت فوم فشرده

قیمت فوم فشرده با توجه به ضخامت و ابعاد مورد نیاز می تواند متفاوت باشد. جهت اطلاع از قیمت و اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه ی ورق فوم فشرده مراجعه نمایید.

خرید فوم فشرده

برای خرید فوم فشرده در تهران می توانید به فروشگاه های موجود در بازار مراجعه نمایید و یا از طریق سایت های فروش فوم فشرده اقدام کنید. لازم به ذکر است که این فوم با توجه به حساسیت کاربردهایی که دارد پیشنهاد می کنیم خرید خود را از یک مرکز معتبر انجام دهید. دنافوم سالهاست که اقدام به تولید و فروش فوم فشرده در ضخامت های مختلف می کند. شما می توانید فوم با کیفیت دنافوم را با فوم فشرده دیجی کالا یا سایر مراکز خرید مقایسه نمایید. برای این کار می توانید به دفتر مرکزی دنافوم مراجعه کرده و نمونه ها را از نزدیک ببینید. همچنین از قیمت خوب کارخانه ای بهره مند شوید. همچنین فروش فوم فشرده در اصفهان، کرج و تمامی شهرهای ایران از طریق شبکه های ارسال باربری، پست و تیپاکس امکان پذیر است.

ثبت نظر جدید