خلاقیت با فوم کاردستی

خلاقیت با فوم کاردستی

دسته بندی
مقالات فوم, هنری
زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
18 اردیبهشت 1402

خلاقیت با فوم کاردستی

مطمئنا همه ی ما وقتی به کاردستی فکر می کنیم در ذهن خود به دوران کودکی خود باز می گردیم. اما باید بگوییم که ساخت کاردستی برای همه سنین توصیه می شود. ساختن کاردستی چابکی ذهنی را بهبود می بخشد، حرکات حرکتی درشت و ظریف را بهبود می بخشد و همچنین زوال شناختی را کاهش می دهد. علاوه بر این نشان داده شده است که کاردستی یک ضد افسردگی طبیعی است و موقعیتی بسیار شبیه به مدیتیشن ایجاد می کند. علاوه بر این مزایا ساخت کاردستی همراه کودکان لذت و جذابیت خاص خودش را دارد. ما در این صفحه به چند نمونه خلاقیت با فوم کاردستی رنگی اشاره می کنیم که ساخت این کاردستی فومی بسیار راحت بوده و کاربردی نیز هستند.

عکس کاردستی با فوم

در این بخش تعدادی عکس کاردستی با فوم ساخته شده از فوم EVA وجود دارند که به نوعی هنر گلسازی نیز محسوب می شوند.

کاردستی جغد با فوم اکلیلی

کاردستی جغد که بین کودکان بسیار پرطرفدار است.

کاردستی یونیکورن با فوم

یونیکورن هم یکی از شخصیت های دوس داشتنی و پرطرفدار بچه هاست. مطمینا کودکان از ساختن کاردستی یونیکورن بسیار لذت خواهند برد.

جلد برای کتاب و دفتر

این جلدهای فومی را می توانید در ابعاد مختلف برای دفترچه و کتاب و… استفاده کنید. می توانید روی این کاورها طرح های مختلفی ایجاد کنید.

کاردستی کیف فومی

کیف فومی
کیف فومی
کیف کاردستی فومی

خرید فوم رنگی

جهت خرید فوم رنگی که با نام فوم گلسازی یا فوم کاردستی شناخته می شود، می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته یا از طریق کلیک روی دکمه ی زیر نسبت به خرید این فوم ها اقدام نمایید.

نظرات کاربران دنافوم
  1. TimothyFrope
    30 شهریور 1402 / ساعت 04:09

    thanks, interesting read

ثبت نظر جدید