برای باشگاه ورزشی رزمی از چه نوع کفپوش هایی باید استفاده کنیم؟

برای باشگاه ورزشی رزمی از چه نوع کفپوشی باید استفاده کنیم؟

دسته بندی
کفپوش, مقالات فوم
زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
11 تیر 1401

برای باشگاه ورزشی رزمی از چه نوع کفپوش هایی باید استفاده کنم؟

هنرهای رزمی یک راه فوق العاده برای حفظ اندام است. همچنین انضباط شخصی، دفاع شخصی و عزت نفس سالم را برای دانش آموزان خود آموزش و ترویج می دهد. هنرهای رزمی نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز ایده آل است و به آنها تمرکز و صبر را آموزش می دهد. در انجام هر فعالیت بدنی همیشه باید به ایمنی توجه شود و هنرهای رزمی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در هنرهای رزمی علاوه بر پوشیدن تجهیزات محافظ توسط ورزشکاران، برای تمرین مناسب به کفپوش خاصی نیاز هست. حتما مطلب انتخاب کفپوش مناسب برای ورزش را بخوانید.

در برخی از هنرهای رزمی بر گراپلینگ تمرکز می کنند، برخی بر ضربه زدن و برخی رشته ها هر دو تکنیک را با هم ترکیب می کنند. هر سبک از این ورزش ها کفپوش خود را طلب می کند. به عنوان مثال، در جودو، شما همیشه با ضربه های زیاد برخورد می کنید زیرا هدف این است که حریف را روی زمین پرتاب کنید. استفاده از کفپوش نامناسب می تواند منجر به آسیب شود، زیرا آنها فقط می توانند بخش کوچکی از ضربه را جذب کنند. هنگام انتخاب یک تشک، باید زیراندازی داشته باشید که حداقل دو اینچ ضخامت داشته باشد.

تاتامی بهترین کفپوش برای هنرهای رزمی

کفپوش تاتامی برای انواع هنرهای رزمی طراحی شده است و آن را به کفی عالی برای جودو، جوجیتسو، کاراته و بسیاری از ورزش های دیگر تبدیل می کند. این کفپوش به صورتی طراحی شده که انعطاف پذیر باشد و برای مدیریت و دفع انرژی اضافی مورد استفاده در هنرهای رزمی عالی است. یکی دیگر از ویژگی های عالی کفپوش تاتامی هنرهای رزمی ضریب چسبندگی فوق العاده آن است که چسبندگی طولی و چرخشی را پوشش می دهد. که برای تمرین با پای برهنه عالی است و مانند سایر کفپوش ها باعث اذیت پاها نمی شود.

بافت کفپوش تاتامی صاف و دلپذیر، با آج هایی روی آن است که مانع از سر خوردن ورزشکار می شود. طیف وسیعی از رنگ های زیبا از کفپوش تاتامی وجود دارند که کمک می کند یک ترکیب زیبا و دلخواه از تاتامی ها را طراحی کنید. طراحی تاتامی حالت پازلی شکل دارد که نصب آن را بسیار راحت می کند.

ثبت نظر جدید