کفپوش و دیوارپوش مهدکودک

چرا کفپوش EVA بهترین گزینه برای محیط‌های آموزشی کودکان است؟

دسته بندی
کفپوش, مقالات فوم
زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
10 مهر 1403

امنیت کودکان در مهد کودک

اولین نگرانی صاحبان و مربیان پیش دبستانی و همچنین مهدهای کودک، امنیت کودکان تحت سرپرستی آنهاست. عوامل ایمنی در بسیاری از روش‌های طراحی یک محیط پیش دبستانی، از مبلمان گرفته تا محیط‌های بیرونی نقش مهمی دارند. اگر در حال تجهیز یک مهدکودک یا مهدکودک جدید یا موجود با کفپوش هستید، بیایید با ویژگی هایی که برای اطمینان از ایمن بودن این کفپوش مهدکودک برای کودکان کوچک نیاز دارید متن زیرا را مطالعه کنید. همچنین در مورد مسائل دیگری مانند راحتی، تمیزی و ظاهر صحبت خواهیم کرد.بچه‌های نوپا می‌خزند و بچه‌ها اغلب زمین می‌خورند، چه بچه‌های نوپایی که راه رفتن را یاد می‌گیرند، چه بچه‌های عادی و فعال پیش‌دبستانی. آنها در حال یادگیری نحوه استفاده از بدن خود هستند، بنابراین شما باید از آنها در برابر صدمات هم در داخل و هم در خارج با کفپوش ایمن و راحت محافظت کنید که از سقوط آنها جلوگیری کند. بتن و کاشی بسیار سخت هستند. استفاده از کفپوش مهد کودک باعث انعاطف پذیری کف می شود .

زمیانیکه بچه ها در حال دویدن و بازی کردن هستند، مهم است کفپوشی را تهیه کنید که دارای خاصیت انعطاف پذیری و ضد لغزش باشد و در هنگام اصطحکاک با پوست باعث ایجاد سوزش نشود. برای این کار کفپوش مهدکودک فومی و کفپوش لاستیکی گزینه های عالی هستند.

تمیزی و ضد عفونی کردن کفپوش مهدکودک

کودکان می‌توانند عامل بی‌نظمی باشند. بنابراین هر مهدکودک یا پیش دبستانی نیاز به کفی دارد که به راحتی تمیز شود. بچه‌ها نوشیدنی‌ها را می‌ریزند، غذا می‌ریزند، ، رنگ می‌پاشند و این فهرست ادامه دارد. هر جا که از غذا یا هنر و صنایع دستی استفاده می شود، شما می خواهید و به سطحی نیاز دارید که به راحتی تمیز شود، آب را در خود نگه ندارد و به طور مرتب تمیز شود.

کودکان نیز بسیار بیمار می شوند و شما می خواهید انتقال سرماخوردگی، حساسیت چشم و بدتر از آن را به حداقل برسانید. شما به کفپوش مهدکودکی نیاز دارید که به راحتی تمیز شود – چیزی قابل شستشو و غیر متخلخل که بتواند در برابر ضدعفونی دوره ای مقاومت کند. در مورد مناطق در حال تغییر، این امر به ویژه مهم است.

انواع کفپوش مناسب برای مهد کودک

انتخاب کفپوش مناسب برای مهدکودک ها برای ایجاد محیطی امن و راحت برای کودکان خردسال ضروری است. انواع مختلفی از گزینه های کفپوش مناسب برای مهد کودک وجود دارد:

  1. کفپوش لاستیکی

مزایا: مقاومت عالی در برابر لغزش و جذب ضربه را فراهم می کند. بادوام است و می تواند استفاده های سنگین را تحمل کند. در رنگ ها و الگوهای مختلف موجود است، به علاوه تمیز کردن آن آسان است.

2.کفپوش فومی

مزایا: نرم، ضربه گیر و غیر سمی. برای نصب آسان در کاشی های به هم پیوسته موجود است. ایده آل برای مناطق بازی و ایجاد انعطاف در برابر سقوط سبک وزن و به راحتی قابل حمل. می تواند برای مناطق بازی تعیین شده استفاده شود. آنها اغلب رنگارنگ و جذاب برای کودکان هستند.

 

3.چمن مصنوعی

مزایا: در عین نرمی و ایمن بودن، حسی طبیعی را ایجاد می کند. برای مناطق بازی داخلی و خارجی عالی است و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

به گفته مرکز ملی منابع بهداشت و ایمنی در مراقبت از کودکان و آموزش اولیه، “فقط سطوح صاف و غیر متخلخل باید در مناطقی که احتمالاً توسط مایعات بدن آلوده می شوند یا در مناطقی که برای فعالیت های مرتبط با غذا استفاده می شود مجاز باشد. در مناطقی که بچه ها زمان بیشتری را سپری می کنند، بار دیگر کفپوش مهدکودک فومی راه حلی است.

راحتی و ایمنی با کفپوش مهدکودک

وقتی مطمئن شدید که آنها ایمن هستند، می خواهید فرزندانتان نیز راحت باشند. بچه ها زمان زیادی را صرف بازی روی زمین می کنند – ماشین های مسابقه ای، ساخت و ساز با بلوک ها، چیدن عروسک ها، یا فقط خواندن و رنگ آمیزی. فرش و قالیچه می‌توانند افزودنی خوبی برای یک مکان آرام برای مطالعه یا چرت زدن باشند. اما باز هم تمیز کردن این سطوح به سختی انجام می شود. مزیت فرش، و همچنین فوم و لاستیک، این است که هر سه حدودی خاصیت خاموش کنندگی صدا دارند. صداهای کوچک می توانند صداهای بلند باشند و اسباب بازی هایی که روی یک سطح سخت افتاده می توانند پرده گوش را نیز تکان دهند. در نهایت، شما می خواهید فرزندانتان در محیطی که آنها و معلمان آن را دلپذیر و راحت می دانند، رشد یافته و شاد شوند. رنگ ها برای کودکان جذاب هستند و حتی می توانند رشد مغز را تحریک کنند.

زیبایی و تنوع با کفپوش مهدکودک

کفپوش های فومی به هم پیوسته بسیاری از معیارهای ذکر شده در بالا را برآورده می کنند. دارای 5 رنگ متنوع هستند که می‌توان آن‌ها را با هم ترکیب کرد. این کفپوش ها که روی بتن، چوب یا کاشی های سخت استفاده می شوند، محیطی امن، شاد و گرم ایجاد می کنند. تشک های فوم EVA بدون سرب، بدون لاتکس، ضد آب و مقاوم در برابر لکه هستند، که نه تنها برای محصولات کودکان استفاده می شوند، بلکه در تشک های ورزشی و بدنسازی نیز استفاده می شوند.

ثبت نظر جدید