دوقلو شنا برای شنا

کاربرد دوقلو شنا چیست؟

دسته بندی
اخبار صنعت فوم
زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
25 شهریور 1403

استفاده از دوقلو شنا چه تاثیری دارد؟

آیا میدانید که دو قلوی شنا چگونه می تواند به شما کمک کند بهتر شنا کنید و طرز استفاده از آن چگونه است؟ دوقلو شنا یک وسیله کمکی برای شنا است که آن را بین ران های خود قرار داده و با استفاده از آن فقط از بازوهای خود برای شنا استفاده کنید زیرا، به شناگر کمک می کند تا تعادل بهتری داشته باشد. اگر به دنبال بهبود تکنیک و قدرت کشش، افزایش قدرت بالاتنه و شنا کردن سریعتر یک دوقلوی شنا می تواند یک مکمل عالی برای تمرینات شنای شما باشد.

چگونه از دوقلو شنا استفاده کنیم؟

دوقلوی شنا را بین ران ها یا در هر جایی بین زانو یا مچ پا قرار دهید، بسته به اینکه کدام موقعیت بیشترین راحتی را برای شما فراهم می‌کند. این وسیله با کمک به تعادل پایین تنه شما در آب به طوری که بتوانید روی نیمه بالایی بدن خود تمرکز کنید و همچنین به شناگران کمک می کند تا روی تکنیک های حرکتی کار کنند.

دوقلوی شنا چگونه وضعیت بدن را بهبود می بخشد؟

به عنوان یک وسیله کمک آموزشی برای شنا، دوقلو شنا پاهای شما را در آب بالا می برد و وضعیت بدن شما را بهبود می بخشد. پاهای در حال غرق شدن اولین عامل موثر موقعیت بدن در شنا هستند. بلند کردن پاها به گونه ای که صاف در آب دراز بکشید و از زیر آب رفتن جلوگیری میکند. این مقاومت بسیار زیادی است که در یک مرحله بسیار آسان، یعنی قرار دادن شناور کششی بین پاهای خود، از بین می برید

دوقلوی شنا فومی

با مزیت های دوقلو شنا بشتر آشنا شوید:

  • مزیت شماره 1: بالاتنه را هدف قرار می دهد

از آنجایی که تعادل پایین تنه شما در آب تقریباً توسط دوقلو شنا مراقبت می شود، اکنون می توانید تمرکز کامل خود را روی بازوهای خود تغییر دهید! بنابراین حتی اگر یک تمرین شدید داشته اید که باعث درد پاهای شما شده است، هیچ بهانه ای برای از دست دادن یک جلسه تمرین بالاتنه در استخر وجود ندارد!

  • مزیت شماره 2: روی تکنیک های حرکتی تمرکز کنید

ضربات مختلف مانند کرال سینه، کرال پشت و آزاد نیاز به تکنیک های ضربتی متفاوتی دارند و گاهی اوقات تمرکز بر روی حرکت یا حتی کارایی بازوها سخت می شود. اکنون می توانید کرال جلویی یا کرال پشت خود را آزمایش کنید تا بررسی کنید که آیا دست های شما حداقل بخشی از کار را در طول شنا انجام داده اند یا خیر! اگر متوجه شدید که به سختی در حال حرکت هستید، خیلی ناراحت نشوید. اولین قدم برای پیشرفت، درک اشتباهاتتان است! سپس می توانید از دوقلوی شنا برای تمرین و بهبود حرکات بازوی خود استفاده کنید.

 

نبایدهای استفاده از دوقلو شنا

در حالی که دوقلو شنا مجموعه گسترده ای از مزایای را ارائه می دهد، در اینجا برخی از احتیاط وجود دارد که باید به آن توجه کنید!از استفاده ی بیش از حد دوقلو شنا خودداری کنید.در حالی که ابزاری مفید برای بالا بردن سطح مهارت یا به چالش کشیدن خود است، مطمئن شوید که در هر جلسه تمرین یا برای هر ست از آن استفاده نمی کنید! ، عاقلانه است که بدون آن شنا را امتحان کنید تا بتوانید مهارت های آموخته شده را به تکنیک های شنای معمولی خود جایگزین کنید!