تولید فوم برای بسته بندی

تولید فوم برای بسته بندی

دسته بندی
قطعه سازی
زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
24 تیر 1402

تولید فوم برای بسته بندی

بسته بندی فوم تأثیر عمیقی بر قابلیت اطمینان حمل و نقل محصول را دارد. طراحی و تولید فوم برای بسته بندی را می توان به گونه ای انجام داد که در هر حفره ای مانند جعبه پلاستیکی، جعبه سخت یا قاب و… قرار گیرد. حفاظت مهمترین تاثیر سیستم بسته بندی فوم است و تحت تأثیر وزن، هندسه، شکنندگی و حساسیت تجهیزات یا محصول قرار می گیرد. طراحی، مقدار و نوع فوم تصمیمات مهمی برای ایجاد میزان صحیح محافظت در برابر ضربه در هنگام ریزش، محافظت در برابر لرزش در هنگام حمل و نقل و مقاومت در برابر سایش هستند. راه حل بسته بندی فوم باید مزایای دیگری مانند سازماندهی چندین قسمت و ارائه یک محصول جذاب و آسان برای استفاده را که نشان دهنده کیفیت نام تجاری شما باشد، داشته باشد. برخی محصولات با شکل ظاهری خاص تولید می شوند و نیاز به فوم بسته بندی سفارشی متناسب دارند. برای تولید بسته بندی این محصولات نیاز به برش فوم در شکل و قالب خاصی هستند.

مزایای بسته بندی با فوم سفارشی

استفاده از بسته بندی با فوم به صورت سفارشی سه مزیت دارد:

اول، بسته بندی فوم حداکثر بالشتک را ارائه می دهد که همچنین ضربه گیر است و برای محافظت از مواد ظریف مانند شیشه یا سایر محصولات شکننده ایده آل است.

دوم اینکه بسته بندی فوم سبک و بادوام است. فوم بسته بندی می تواند سختی های حمل و نقل و جابجایی را تحمل کند، و در عین حال به اندازه کافی سبک است که هزینه های حمل و نقل شما را به طور تصاعدی افزایش نمی دهد.

در نهایت، بسته بندی فوم مفید است زیرا به راحتی قابل تنظیم است تا کاملاً متناسب با محصول شما باشد و رضایت مشتریان شما را هنگام دریافت یک محصول کاملا سالم تضمین می کند.

برش فوم بسته بندی

روش های مختلفی برای برش فوم بسته بندی وجود دارد. با توجه به نوع بسته بندی، ابعاد مورد نیاز و… روش برش انتخاب می شود. از روش هایی که برای برش فوم استفاده می شود می توان به روش دایکات، برش با دستگاه cnc، برش واتر جت و… اشاره کرد. در مورد هر یک از این روش های برش فوم در مقالات قبلی کاملا توضیح داده شده است. برای مطالعه ی هر روش و مزایای آن ها می توانید به مقالات فوم در بخش وبلاگ مراجعه نمایید.

ثبت نظر جدید