خرید فوم EVA

آیا فوم EVA برای سلامتی کودکان مضر است؟

زمان مطالعه مقاله
اندک دقیقه
تاریخ انتشار
13 خرداد 1403

استفاده از فوم EVA

امروزه مزایای فوم EVA بسیار زیاد است و ما این محصول را به عنوان یک محصول مفید و بسیار کاربردی برای زندگی مدرن می شناسیم. می توانید از فوم ها به ویژه فوم EVA در کاربردهای بسیار متفاوت و کاربردهای متغیر استفاده کنید.

ایمنی فوم EVA برای کودکان

یکی از محصولات فوم EVA، کفپوش بازی کودکان است. کاربران نگران هستند که آیا فوم EVA برای سلامتی کودکان مضر است؟  فوم از مواد شیمیایی که “فورمامید” نام دارنپد تولید میشود،  این ماده مزایای زیادی برای کاربردهای مختلف دارد. فرمامید کفپوش ها را به بافتی نرم و لطیف تبدیل می کند و کفپوش های فوم را به محصولی بسیار کاربردی و بسیار مفید تبدیل می کند پس از مطالعه محققان هیچ ماده شیمیایی خطرناکی بر روی تعداد زیادی از محصولات پیدا نکردند. 

فوم EVA برای کودک

والدین می خواهند از ایمنی مواد شیمیایی مانند فرمامید و EVA مطمئن شوند. نگرانی در مورد محصولات مختلف مانند مواد شیمیایی (فوم EVA) بسیار مهم است.

ایا فوم Eva دارای ماده سمی است؟

اگر کفپوش تاتامی و یا محصول دیگری از جنس  فوم EVA دارید و می خواهید در مورد سمی بودن آن بدانید، لطفاً این مقاله را با دقت بخوانید تا در مورد هر نوع سم یا هر نوع ماده شیمیایی دیگری مطلع شوید.

فوم EVA مخفف اتیلن وینیل استات است که یک ماده قوی است. همچنین برای استفاده های متغیر نرم و انعطاف پذیر است. EVA نقش مهمی در محصولات امروزی دارد و همچنین جایگزین خوبی برای PVC است. اگر فوم EVA را با گرما، فشار یا هر نوع عنصر دیگری ترکیب کنید، می توانید فوم سلول بسته EVA را داشته باشید.

برخی از تولیدکنندگان از “Formamide” به عنوان بخشی از این فرآیند استفاده می کنند، اینجاست که نگرانی های ایمنی آغاز می شود. باید بدانید که فوم EVA یک ماده کاربردی است. شما می توانید محصولات فوم EVA را در همه جا پیدا کنید. ما برخی از کاربردها و مزایای اصلی فوم EVA را ذکر کرده ایم.

کاربرد و ویژگی فوم EVA

می‌توانید از فوم EVA برای کفپوش‌های تاتامی، دیوارپوش فومی، محصولات ورزشی، تشک‌های ورزشی و غیره استفاده کنید. ممکن است به طور منظم با فوم EVA در تماس باشید و برخی از آن با فرمامید تولید شده باشند. فرمامید رنگ ندارد و فرمول فرمامید CH3NO است. تولید کنندگان هنگام ساخت لاستیک EVA از مواد شیمیایی استفاده می کنند. میزان استفاده از مواد شیمیایی مانند فرمامید در یک محصول به میزان نرمی لاستیک بستگی دارد.

شما باید از فرمامید به شکل مایع آن جلوگیری کنید، زیرا خاصیت خورندگی دارد. فرمامید در مراحل تولید تبخیر می شود. مطالعات نشان داده است که قرار گرفتن در معرض فرمامید در سطوح مختلف آزمایش بی خطر بود. تحقیقات به ما نشان می دهد که فرمامید برای سلامتی مضر نیست. علاوه بر این، هیچ چیز اضافی در آزمایشات تشخیص داده نشده است. به عنوان مثال، محصولات فوم EVA به طور مکرر برای تضمین ایمنی برای همه مصرف کنندگان، کودکان و نوزادان آزمایش می شوند. انواع مختلف محصولات فوم EVA را مورد آزمایش قرار دادند که نیمی از آنها مقدار قابل اندازه گیری فرمامید نداشتند. 8 نمونه لاستیک EVA دیگر دارای مقادیر بسیار کمی فرمامید بودند.

آنها دریافتند که فرمامید موجود در تشک های بازی فوم هیچ خطری برای کودکان ندارد. طبق آزمایش‌های واقعی، نتیجه‌گیری شد که یک کودک باید در تمام طول عمر خود حداقل 4 متر مربع کفپوش را در طول روز بخورد تا به سطحی از قرار گرفتن در معرض فرماید نزدیک شود که ممکن است نگرانی‌های برای سلامتی ایجاد کند.

مهم ترین مزایای کار با فوم EVA

بنابراین، چه چیزی فوم EVA را به انتخاب محبوبی برای بازی های زرهی و سلاح های بزرگ تبدیل می کند؟ در اینجا برخی از حیاتی ترین مزایای کار با EVA آورده شده است:

  • فوم EVA سبک وزن است،
  •  حمل آن آسان است،
  • نظافت آن راحت است و به راحتی قابل حمل است.
  • فوم EVA نیز مقرون به صرفه است و به راحتی پیدا می شود.