ویدیو آموزش نصب کفپوش تاتامی

نصب کفپوش تاتامی بسیار راحت است به طوری که به راحتی و بدون نیاز به حضور نصاب می توانید خودتان این کار را انجام دهید. انواع کفپوش تاتامی که از فوم EVA ساخته می شود در طرح ها و رنگبندی متنوعی از جمله کفپوش تاتامی اتاق کودک یا تاتامی پازلی مهدکودک، تاتامی کاراته، تاتامی جودو و سایر ورزش های رزمی و… وجود دارد. تاتامی ورزشی یک حالت پازلی و قفلی دارد که نصب آن ها را خیلی راحت کرده است. کناره های تاتامی دارای نوارهایی است که به هنگام نصب باید آن ها را جدا کنید و کنار یکدیگر قرار دهید. در صورتی که اندازه فضایی کوچکتر از اندازه تاتامی بود با استفاده از یک کاتر می توانید به اندازه مورد نظر آن را برش دهید. تمامی نکات لازم برای نصب کفپوش تاتامی را در این ویدیو مشاهده کنید.

ابزار نصب تاتامی

مراحل نصب

برای نصب تاتامی به یک کاتر و خط کش نیازمندیم.
کفپوش تاتامی دارای ساختار قفلی و پازلی دارد که آن ها را به هم وصل می کند.
هر تاتامی از چهار سمت دارای کناره هایی است که قابل جدا شدن هستند که با توجه به محل قرار گیری تاتامی آن ها را جدا می کنیم.
به عنوان مثال اگر تاتامی قرار است در مرکز تاتامی های دیگر قرار بگیرد و از چهار طرف به تاتامی دیگر وصل شود هر چهار کناره های آن را جدا می کنیم.
در انتها پس از چیدن تاتامی ها اگر بخشی از سطح کف خالی باقی ماند که اندازه آن کوچکتر از تاتامی بود مطابق فیلم آن بخش را اندازه می گیریم.
تاتامی را برای برش به همان اندازه علامت می زنیم. برای برش دقیق تر چندین نقطعپه در امتداد علامت قبلی روی تاتامی ایجاد می کنیم و خط کش را روی آن قرار می دهیم. سپس با استفاده از یک کاتر تیز تاتامی را برش می زنیم.
تاتامی را در محل مورد نظر قرار داده و آن را به بقیه ی تاتامی ها وصل می کنیم.

مرکز خرید کفپوش تاتامی

جهت خرید کفپوش اصلی و کیفیت بالا می توانید با مرکز خرید کفپوش تاتامی دنافوم تماس بگیرید. کفپوش تاتامی دنافوم در چندین ضخامت و در ابعاد 1 در 1 متر برای کاربردهای متنوع ارائه می شوند. جهت اطلاع از نحوه ی خرید و اطلاع از قیمت محصولات می توانید از طریق بخش چت آنلاین با کارشناسان ما صحبت کنید.